You are currently viewing POČELA REALIZACIJA TREĆEG KONKURSA ZA PODRŠKU KREATIVNOM PREDUZETNIŠTVU; DRVCE DIZAJN I GUGU MARAME DO KRAJA FEBRUARA U DELTA CITY-JU

POČELA REALIZACIJA TREĆEG KONKURSA ZA PODRŠKU KREATIVNOM PREDUZETNIŠTVU; DRVCE DIZAJN I GUGU MARAME DO KRAJA FEBRUARA U DELTA CITY-JU

Glavni grad Podgorica, u saradnji sa TC Delta City i marketinškom agencijom Strategist i ove godine nastavlja da realizuje projekat podrške kreativnom preduzetništvu koji je u prethodnom periodu bio važan oslonac postojećim biznisima, ali i zamajac pri pokretanju novih preduzetničkih ideja, ne samo iz Podgorice, već iz cijele Crne Gore. 

Ovogodišnji ciklus podrške kreativnom preduzetništvu je počeo, a prvi od 12 najkreativnijih preduzetnika su Drvce dizajn i GuGu marame za dojenje, koji će do kraja februara predstavljati svoje proizvode. Tim povodom, menadžer Glavnog grada Marjan Junčaj, sekretar za podršku biznis zajednici Zekerija  Fetić i direktor marketinga šoping mola Delta City Dragan Perišić obišli su štandove preduzetnika i poželjeli im puno uspjeha u promociji i radu.

Sekretar Sekretarijata za podršku biznis zajednici Zekerija Fetić naglasio je da Glavni grad po treći put podržava ovaj projekat i da je i ove godine nagrađeno 12 kreativnih preduzetnika, te da vjeruje da će im ova podrška biti odskočna daska za realizaciju njihovih kreativnih ideja koje će pretvoriti u uspješan biznis. 

Menadžer Glavnog grada Marjan Junčaj poželio je puno uspjeha u radu kreativnim preduzetnicima, dodajući da je Glavni grad veoma zadovoljan rezultatima prethodna dva konkursa i da sa zadovoljstvom nastavlja da sprovodi ove i slične aktivnosti  jer doprinose daljem razvoju kreativnog preduzetništva na teritoriji Podgorice. 

Pozivamo sugrađane da u periodu od 15. januara do 28. februara posjete  centralni prostor u šoping mall-u Delta City koji dijele Drvce dizajn i GuGu marame.

Drvce dizajn je porodična priča koju su osnovali roditelji koji su maštali o kutku novog člana porodice. Ovaj brend ima ponudu personalizovanih, dekorativnih i edukativnih proizvoda, poklon-paketića za bebe i stariju djecu, kao i dječiji namještaj. Pored jednostavnog, minimalističkog i lijepog dizajna, akcenat je na kvalitetu i dugovječnosti sirovina sa željom da proizvodi budu trajni i čuvaju uspomene na djetinjstvo.

GuGu marame za dojenje dizajnirane su od strane savjetnice za dojenje kao najznačajnijeg načina ishrane za bebe. Ova marama je jedinstven proizvod na tržištu i zamišljena je da osim komfora služi i kao zaštita. Tim koji stoji iza ovog brenda pruža i besplatne savjete i podršku za sve zainteresovane majke, ne bi li na taj način pomogle i ohrabrile ih da doje svoje bebe.

Podsjećamo, kroz pomenuti konkurs preduzetnici dobijaju finansijsku podršku u iznosu od 2.000 eura, besplatan prostor za promociju u Delta City-ju, kao i marketing strategiju za prezentaciju proizvoda. Glavni grad je kao i prethodnih godina, za ovogodišnje kreativne preduzetnike izdvojio 24.000 eura, a do sada je zahvaljujući ovom konkursu 36 kreativnih preduzetnika dobilo priliku da unaprijedi svoj biznis.